25 Şubat 2008 Pazartesi

Eduardo

Eduardo da Silva... Bu ismi nerde göreyim içimden bi parça kopuyor, paramparça oluyorum resmen. Bugün Eduardo'nun doğumgünü. 25 şubat 1983 yılında Rio de Jeneiro'da doğdu. Brezilya doğumlu ama Hırvat milli takımının formasını giymekte. Arsenal bu sene başında Henry'yi satınca Dinamo Zagreb kulübünden 24 milyon euro'ya satın aldı kendisini. Tam bir golcü, Dinamo'da 106 maçta 73 golü var ki bir forvet istatistiği olarak korkunçtur. Yavaş yavaş Arsenal'e alışıyordu. Ta ki Martin Taylor denen hayvan, Martin Taylor denen kasap, Martin Taylor denen bok herif tarafından ayağı eline verilene kadar. O anın fotoğrafını falan koymuyorum, fotoğrafı gördüm, videoyu izledim hayatım kaydı. Çok sağlam mide ve dayanma gücü gerektirir. 15 senedir futbolla ilgileniyorum hayatımda böyle bir vahşet görmedim, böyle insanlık dışı bir pozisyon olamaz. Az önce Martin Taylor'a ettiğim laflara baktım da iltifat gibi geldi bir an pozisyon tekrar aklıma gelince. Ah içimden geçenleri şuraya bi döksem... Gönül rahatlığıyla orospu çocuğu diyebilsem mesela Taylor'a ama neyse. Doğumgününü şu an hastanede sol ayağı yerine dikilmiş olarak geçiren Eduardo'ya nolur geri dön diyorum futbola. Ayağın izin versin de görelim tekrar takır takır attığın gollerini. Tüm futbol severlerin ahını almış olan Martin Taylor herifine de diyorum ki, beter ol. Eduardo'nun ayağını koparttıktan sonra kalkıp sırıttın ya, o sırıtış bir tarafına girsin. Bu kadar.

2 comments:

emo dedi ki...

hepimizinde bildiği üzere son yıllarda fizik, kondisyon gücü futbolda tekniğin önüne geçen bir özellik, özellikle son yapılan turnuvalarda ve özel liglerde ayrıca ingiltere liglerinde bu tezin doğruluğu açıkca görülmektedir... yalnız dikkat edilmesi gereken bir nokta vardır ki bu fizik gücünün düzgün bir mentaliteyle birleşmesi ve ortaya seyri güzel bir futbol çıkması. eğer gücünüzü gerektiği yerde ve ne kadar kullanmayı bilmiyorsanız ya da beceremiyorsanız futbol size göre bir oyun değildir. taylor bu işlediği suçta fiziğiyle pozisyon bilgisizliğini, ileri görüşsüzlüğünü, hayvanlığını ve ayrıca pozisyondan sonra gülümseyişiyle de fesatlığını ve hainliğini tüm futbolseverlere açıkça göstermiştir. ilk izlememde olayın kasti olmadığını düşünüp eduardo nun o kıvrak bileklerine karşı koyamayan hantal taylorun müdahalesi olarak görsemde sonraki izleyişlerimde edindiğim sonuç olayın tamamen istenerek gerçekleştiğidir. bilemiyorum taylor un kafasında ne vardı ama benim temennim spade gibi en kısa sürede(!) eduardo nun ayağa kalkıp o üstün güzellikteki oyununu sergilemesi ve taylor gibi kendini bilmez öküzlerin (son of b.tch)(idiot) (evet hakaret) futbolu bir an önce bırakıp mahkemede yargılanması... kendi gibi öküzlerle dolu bir cezaevine tıkılıp orada vicdanıyla (varsa tabi) başbaşa bırakılması...

sonuç olarak geçmiş olsun eduardo da silva ve doğum günün kutlu olsun...
(portekizce)
Parabenspara voce! Eduardo! Parabens e muitas felicidades!
(hırvatça)
veya Sretan Rodendan! Eduardo!

Kenan dedi ki...

(almanca)
das is gotune eduardo flahten vundebah
(fransızca)
ne me quitte pas eduardo. padam padam
(japonca)
ksooooooh! eduardo!
emo hajım kenan ben :D
babalar süper yazıyosunuz aynen devam :) fener sevilla ve real roma maçının yorumlarını beklioruz :D hani roma maçı garanti cihan sayesinde de troy la sen de feneri yorumla biliorum işin yok oturuyosun yurtta :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
bilim sanat felsefe değil, bira sigara futbol. - şubat 2008