23 Şubat 2008 Cumartesi

Leverkusen: 5 - Galatasaray: 1

Maç perşembe günü oynandı, bugün günlerden cumartesi. Yeni yeni toparlıyorum kendimi. Elim bir türlü gitmedi klavyeye ama yine de tarihe not düşme hevesi ağır bastı 3 günün ardından.

Perşembe günü maç sırasında ve ertesinde, her Türk futbol taraftarı gibi suç arıyorum birilerinde. Kalli, Orkun, Barış, Emre, Servet, Volkan, Federasyon, Konyaspor, Konya'nın hava şartları, Özhan Canaydın, Adnan biraderler, sosisli satan Kemal abi, tükürük köftesi meşhur Sezgin abi... Sürer gider bu. Suçlu arayıp da bulmaktan kolayı yok tabi ama yanan yüreğime de basmam lazım soğuk suları.

Neyse diyorum duruluyorum, cuma ve cumartesi günü daha sakin geçiyor. Genç bir takım diyorum. Orta sahası 22 yaş ortalaması ile oynuyor. Keza defansı ve kalesi genç. Oyundan düşebilir, hata yapabilirler. Tamam diyorum, Kalli de robot değil, sahadaki de menajerlik oyunu değil, kafanızdaki herşey kodlara bağlı olarak istediğiniz gibi işlemiyor çim sahada. Yönetimin ne suçu var, cebi delik bir takıma milyonlar harcadı, kimbilir kimlere domaldı. Federasyon mu? Ertelemediği için mi? Tamam haksızlık ve basiretsizliktir federasyonunun Konya maçı hakkındaki öngörüsüzlüğü. Ama bu takıma motivasyon olarak da dönebilirdi. Olmadı.

Düşmeden ayakta olmayı bilemezsin. Hiç düşmeyen ayakta olduğunu ancak ve ancak zannedebilir. Hiç ayakta olmamıştır ki.

Kupadaki Fenerbahçe maçı hem takımın morallenmesi hem de ikinci olan rakibe gözdağı açısından bu genç takım için büyük anlam taşıyor.

1 comments:

emo dedi ki...

çarşamba günkü maç kıran kırana geçicek iki takımda atlattığı beklenmedik mağlubiyetlerin acısını çıkarmak için oynayacak, iki takımda ezeli rekabetten galip ayrılıp dağılan morallerini geri kazanmak için ellerinden geleni yapacak... skor tahmin edemiyorum:S ama güzel ve çekişmeli bir maç olmasını bekliyor, kazananın futbol olmasını diliyorum... iki takımıda başarılar:d

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
bilim sanat felsefe değil, bira sigara futbol. - şubat 2008