7 Kasım 2008 Cuma

Benfica: 0 - Galatasaray: 2

Az önce Flying Dutchman'de Hitler zamanı Almanyası'nda yapılması planlanıp de 2. Dünya Savaşı nedeniyle yapılamayan 400.000 kişilik stadyum yazısını okudum, ağzım açık şekilde. 400.000 ne lan? Bir de Bundesliga'nın an itibariyle lideri 2-3 bin kişilik köyün takımı Hoffenheim'ın şu sıralarki projesi olan 30.000 kişilik stadı geldi aklıma. Neyse, nereye gelicem, Benfica'nın stadı da enfesti. Kartal falan çıkardılar, adettendir diye. Neymiş, kartal sembolüymüş Benfica'nın. Hayvan haklarından arkadaşları toplamaya gerek bile duymadım dakika 50'ye geldiğinde. Oyuncular pas yaptığında "hişş, ses yapmayın, çocuk uyanıcak" şeklinde nefes almadan maçı izleyen bir kitle vardı o güzelim statta. Tek numarası bu acılı hayvanmış buraların dedim. Ben böyle seyirciyi tiyatroda görmedim.

Maçı beraber izlediğim arkadaşlar yurt odasına ayıptır söylemesi lcd tv almışlar. Lcd tv almalarının sebebi de ps3'lerinin olması. Eh yani, ps3'ü de 50 ekranda oynamazsın neticede. Neyse, devre arasında pes2009 attık bir maç. Inter'i aldım, özlemişim Ibra'yla rakibe çimleri öptürmeyi. Maç başladı ama ne başlangıç. Görüntüler karşısında saygıyla eğildim, ne yapacağımı bilemedim. Çekik gözlü arkadaşlar fezayı görme boyutuna gelmiş artık gerçekliğe yakınlık konusunda. Öyle ki, bizim maç bittiğinde Benfica maçına geçişle "bu ne lan, nasıl görüntü bu böyle, oyuna geri dönün, meehhehehe" şeklinde tepkiler verdik birbirimize. Trt'ye mi kaysak, kime kaysak bilemedik ama saygı duyduk Konami'ye. Bir de PS Cafe açma fikri var şu sıralar bizde ama para yok.

Bu aralar Portishead'in remix albümlerine sardım epey. Eemm, süper şeyler yapmış adamlar.

Tamam lan, vurmayın.

Maçtan bahsetmiyorum bu sefer. Şaka gibi oynadık. Nazar değsin istemiyorum. Çüküm kalktı, gururum kabardı oynanan oyunu görünce. "2000 ruhu, geri dönsene lan" diye diye -çek kulağını vur duvara, nazar değmez işallah tü tü tü- geri mi geliyor o ruh ne? Ahahahah. Pek bir güzel bu havalar, bu havalarda birşey var.

STAT: Estadio Da Luz
HAKEMLER: Martin Atkinson, Peter Kirkup, Mo Matadar (İngiltere)
BENFICA: Ouim, Pereira, Luisao, Sidnei, Riberio, Di Maria, Katsouranis, Yebda (Carlos Martins dk. 65 ), Reyes (Aimar dk. 58 ), Nuno Gomes (Cardozo dk. 61 ), Suazo
YEDEKLER: Moreira, Urreta, Binya, Miguel Vitor
TEKNİK DİREKTÖR: Quique Sanchez Flores
GALATASARAY: De Sanctis, Sabri, Servet, Emre Aşık, Hakan Balta, Lincoln, Meira, Ayhan, Arda (Volkan dk. 90+4 ), Baros (Mehmet Güven dk. 82 ), Ümit (Yaser dk. 86 )
YEDEKLER: Aykut, Serkan Kurtuluş, Alpaslan, Murat Akça
TEKNİK DİREKTÖR: Michael Skibbe
GOLLER: Emre Aşık (dk. 52), Ümit (dk. 69)
SARI KARTLAR: Pereira, Suazo, Luisao (Benfica), Servet, Ayhan (Galatasaray)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
bilim sanat felsefe değil, bira sigara futbol. - şubat 2008