3 Kasım 2008 Pazartesi

Efes Dark Brown

Şimdi öncelikle ben kahve seven bi adam değilim. Millet şekersiz double espresso'ları çatır çatır içerken ben Nescafe 3ü1 arada içerken bile sertlik hissediyorum diyeyim, o derece. Bundan bir kaç sene öncesine kadar bira'yı pek tutmaz, hatta bazen içine limon suyu sıkar, dolayısıyla bira keyfinin de içine limon sıkardım bunu şimdi anlıyorum. Çok uzattım konuya geleyim.

Efes'in şubat 2008de çıkarmış bulunduğu yüksek alkollü (%6.1) kahve aromalı siyah birası Efes Dark Brown, yapı itibariyle severek içtiğimiz Efes Dark'ın içine kahve monte edilmiş versiyonu. Bu birayı, abartmıyorum onlarca insana tavsiye ettim, ''Hocam tuttum ben bunu, güzelmiş.'' diyen kişi sayısı 0 (yazıyla sıfır). Ne gariptir ki kahve kültürünün yanından geçmeyen ben, EDB'nın içtiğim en iyi bir kaç alkollü içecekten birisi olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Daha kapağı açıldığında muhteşem bi kahve kokusu merhaba çekiyor, içtikçe içesi geliyor insanın. İçerken hafif alınan kahve tadı, şişe boşaldığında damakta kalıp ''oyyy oyy'' dedirtiyor. Şöyle de garip bir özelliği var, bira içtikten sonraki doğal çağrılardan ötürü tuvalete gittiğinizde işerken bildiğin buram buram kahve kokuyor. Saçmalama demeyin, direk kahve kokuyor çişimiz. Gayet eğlenceli.
Efes Dark Brown enfes bir içecek. Bira olmadığı iddia ediliyor tat ve özellik olarak ama ben ayrı ayrı kahve ve bira keyfi alabiliyorum. Buz gibi içilmeli ayrıca. Ben acaip tuttum, içiniz içiriniz.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
bilim sanat felsefe değil, bira sigara futbol. - şubat 2008