7 Ağustos 2009 Cuma

Errör - 2

Geldiğim ilk yıl 22 golle Gol Krallığı yaşayıp, adımı tarihe altın harflerle yazdırmayı başardım.Ligde rakiplerinden 5 puan, Şampiyonlar Liginde 3 maçta 7 puan alan takımın kaptanı iken Sakaryalı olmam sebebiyle dönemin başkanı Ali Şen tarafından takımdan uzaklaştırıldım. Başkan hatasını anlayıp özür diledi fakat gittiğim Kocaelispor maçında ayağımın kırılması sebebiyle sevdiğim formama dönme şansını bulamadım.

Hayatımın ilerleyen zamanlarında da başarılı olmayı amaç edindim.tabıkı her ınsan gıbı hayaller kurdum ama asla hayal perest gıbı yaşamadım ınandım ıstedım çalıştım ve başarmaya devam edıyorum her kesın kendısının en ıyısını başarması dıleklerımle saygılarımla.

Uygun'un Sivasspor.org'daki Kendi Yazdığı Özgeçmişi
Errör - 1

1 comments:

The Glorious Strategist dedi ki...

muhahah türbüleeent hastayım bu herife

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
bilim sanat felsefe değil, bira sigara futbol. - şubat 2008